portada El camí de les aigües

Tertúlia literària: “El camí de les aigües” de Carme Martí

Ja podeu passar a recollir el llibre que comentarem a la Tertúlia literària del dimecres 29 de gener a les 18:30 h. Aquest mes tindrem amb nosaltres la Carme Martí per comentar la seva darrera novel·la El camí de les aigües (Ara Llibres, 2017), .

Carme Martí (Montblanc, 1972) és escriptora. Llicenciada en Filologia Catalana a la UAB, s’ha dedicat a la docència de català per a immigrants al Consorci de Normalització Lingüística, ha estat articulista de premsa comarcal i des del 2009 es dedica a la gestió cultural al Museu de la Vida Rural (museuvidarural.cat) de la Fundació Carulla (fundaciocarulla.cat). És autora d’Història d’una cuinera (Fonoll, 2008), coautora de Cròniques rurals (Barcino, 2011), d’Un cel de plom. La vida de Neus Català (Amsterdam, 2012) que compta amb tretze edicions en diferents formats, més de 20.000 exemplars venuts i una adaptació teatral, i d’El camí de les Aigües (Amsterdam, 2017).

Aquí us deixem el clip al TN de TVC: