portada Els llits dels altres

Tertúlia literària Nova collita: “Els llits dels altres”

A la propera sessió de la Tertúlia “Nova collita” tindrem amb nosaltres l’autora Anna Punsoda. El dijous 5 de març a les 19 h. vindrà a parlar-nos de la seva darrera novel·la, Els llits dels altres, guanyadora del Premi Roc Boronat.

Anna Punsoda il·lumina els racons més obscurs de l’ànima de la Claustre amb una prosa neta i contundent, devastadora i alhora tendra. També enlluerna amb la seva mirada el cos i el sexe de la protagonista, esculpits a cops de cisell per l’alcoholisme del pare, l’apatia frustrant de la mare i una innocència robada que l’ha portada a perdre’s en els llits dels altres. Totes aquestes herències, la Claustre les fita cara a cara, per més sòrdides que siguin, per més tristes i vergonyants. Sense escarafalls, sense abandonar-se al ressentiment i la desolació. Amb la bona dosi d’humor negre pròpia dels qui s’han abocat a un abisme sense fons i han sobreviscut.

Anna Punsoda i Ricart (Concabella1985) és una periodista i escriptora catalana. És llicenciada en periodisme per la Universitat Ramon Llull i en Filosofia per la Universitat de Barcelona. Posteriorment va estudiar un màster de Pensament i Estudis clàssics a la mateixa universitat, presentant una tesina sobre el pensament social i polític de Joan Maragall. S’ha especialitzat en periodisme cultural i ha treballat en diverses fundacions (Fundació Catalunya Oberta, Catdem) i mitjans escrits i audiovisuals —com El País, el diari ARANació DigitalCatalunya RàdioRAC1 o La Mira. El 2017 va impulsar La Llança, el suplement cultural d’El Nacional.cat. Està vinculada a l’Ateneu Barcelonès.

Aquí teniu l’entrevista que li van fer al programa Àrtic de betevé: