Cartell Jornades Vida Sana 2020

Comencen les 8es Jornades de Vida Sana

Del 25 de febrer al 31 de març d’enguany la Biblioteca celebra les 8es Jornades de Vida Sana.

Aquestes jornades es programen de nou amb l’objectiu de donar a conèixer el fons especial de la biblioteca de Vida Sana, on es poden trobar documents divulgatius sobre hàbits i pràctiques que ajuden a mantenir una vida física i emocional saludable i equilibrada a nivell personal. S’hi poden trobar temàtiques com el fengshui, l’herboristeria, l’aromateràpia, la cosmètica, la medicina natural, la nutrició, els hàbits alimentaris, el ioga, etc. Les jornades es porten a terme gràcies als col·laboradors, que enguany han volgut tornar a participar en les jornades donant a conèixer les seves especialitats i també comptem amb la col·laboració de l’Àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament de Castelldefels.

Recordeu que també trobareu molts recursos, consells, adreces d’interès, notícies relacionades amb la salut, activitats, recomanacions de llibres, etc. al Prestage virtual de Salut, confeccionat per la Xarxa de Biblioteques Municipals. Podeu accedir-hi clicant la següent imatge:

Prestatge Virtual de Salut

Per saber totes les activitats que us hem preparat cliqueu al següent enllaç:

De les més de 40 activitats programades us recomanem especialment les següents:

• Divendres 6 de 18.30 a 20 h. Taller “Respiració conscient i automassatge per alliberar l’estrès” a càrrec d’Ester Bach, dansaterapeuta. Espai Margarida Xirgu.
  • Dimarts 10 de 18 a 19.30 h. Taller de memòria “Estimulació cognitiva a través del joc” a càrrec de la Fundació Uszheimer. Espai de suport planta 1.
  • Dimarts 31 de 18.30 a 20 h. Taller d’hipopressius a càrrec de Bianca Pinilla de CORE FISyOS. Espai Margarida Xirgu.